יום חמישי, 24 ביולי 2008

לימודים באנגליה

השנה אנחנו נוכחים לתופעה חדשה בקונסוליה הבריטית בתל אביב.. רבים מהמבקשים בקשה לויזה לאנגליה מקבלים סירובים עקב טעויות במילוי הבקשה והמסמכים..ממשלת בריטניה שינתה את חוקי ההגירה אליי וגם את דרכי קבלת הויזה.


כמו שאתם יודעים מה 27 למרץ 2008 אין יותר ראיונות בקונסוליה המקומית ואתה לא יכול להסביר את בקשתך למאשר הבקשה מטעם הקונסוליה הבריטית.עקב שינויים אלו רבים מהמבקשים ויזת סטודנט לאנגליה מגלים שרבים מהמסמכים שהגישו עם הבקשה לא מספקים את מאשר הבקשה ומגלים שקיבלו סירוב לבקשה..דבר שיכול לגרום לדחיית שנת הלימודים בשנה דבר שאף סטודנט ששילם עשרות אלפי שקלים לא מעוניין בו.החודשים יוני-אוקטובר מאוד עמוסים מבחינת הקונסוליה הבריטית מכיוון שמאות סטודנטים שנרשמו לשנת הלימודים הקרובה שמתחילה באוקטובר מגישים את בקשות הויזת סטודנט שלהם..

זמני ההמתנה עומדים כיום ביולי 08 על שבועיים עד שקובעים תור להגשת המסמכים ועוד שבועיים עד שמקבלים תשובה חיובית או שלילית מהחבר'ה באיסטנבול (לשם כל הבקשות נשלחות וההחלטה מתבצעת שם ).
כיום מאוד רצוי להשתמש בחברות שההתמחות שלהם זה הגירה לאנגליה אם אתם משלמים עשרות אלפי שקלים על לימודים באנגליה אז מאוד כדאי למרות שזה לא זול להשתמש בחברות הללו לצורך קבלת הויזה מבלי לקבל דחייה או עיכוב ,דבר שיכול להרוס לכם את התוכניות לשנה הקרובה.
דרך אגב.. בן הזוג יכול לבוא אתכם לתקופת הלימודים , התקופה חייבת להיות מעל לשנה ואתה צריכים להיות זוג נשוי או מוכרים בציבור .

אם אתם בכל זאת מחליטים לעשות את זה לבד , דבר שהוא אפשרי ביותר , שימו דגש מיוחד על המסמכים ומילוי הבקשה , שני הדברים האלו זה הדבר הכי חושב מבחינת מאשר הבקשה.

אל תזלזלו בהכנת המסמכים , אם יש מסמכים מקוריים תשתמשו בהם ולא בצילום או העתק, עדיף להגיש להם הרבה מסמכים מיותרים מאשר לא להגיש להם את כל המסמכים, מספיק שמסמך אחד יהיה חסר או שורה אחת בבקשה שלא מילאתם נכון והבקשה לויזת סטודנט תסורב.

שתי תוספות שנוספו לאחרונה הן:
  • כל המסמכים בעברית חייבים לעבור תרגום עם אישור נוטריוני.
  • במידה והלימודים לתקופה של שנה ויותר על המועמד להראות תמיכה כלכלית על סכום של 9600 פאונד לשנה , למחייה ובמידה והוא מגיע עם בת/בן הזוג עוד 525 פאונד על כל חודש באנגליה.

ובנימה אופטימית זאת
שיהיה לכם המון בהצלחה.

תגובה 1:

לימודים בחו"ל אמר/ה...

אין כמו לימודים בחו"ל. אני למדתי באנגליה את התואר הראשון שלי והתאהבתי באווירה שם. את התואר השני למדתי בארה"ב. לא הייתי יכול להתקבל לאוניברסיטה לארה"ב אם לא הייתי לומד את התואר הראשון באנגליה, ובכלל התארים האלה מוסיפים ממש לקורות החיים שלי. יש מלא אפשרויות לימוד בחו"ל. צריך לגלוש, לקרוא ולראות.
כמעט לכל מקום שתלכו יש ישראלים שלומדים שם. בהתחלה אתה רוצה קצת להתרחק מזה אבל בסופו של גבר אתה ממשך לזה, זה מקל על הבנת החומר, ובכלל תמיד טוב שאתה הרבה זמן בחו"ל להיות עם אנשים בעלי אותו תרבות כמו שלך. אנחנו היינו חוגגים את החגים, כולל יום העצמאות כל פעם בבית של מישהו אחר.